Seribu Penghargaan Buat Mereka Yang Sudi...

BLOG ENTRI RENCAM DARIPADA AKU... JEMPUT KE SANA YE..

Isnin, 16 Januari 2012

Cinta Yang Meremajakan

Hai sayang.. buat apa tu..? Sent.

Alah abang ni.. Tentu la tengah rindukan abang sayang yang gagah ni.. Reply.

Ye ke.. Abang pun rindukan adik abang yang comel ni.. Sent.

Bila lagi nak berjumpa..Ta’  tahan rindu la bang.. Reply.

Kalau jumpa pun bukan dapat cium2 pun.. Malas la.. Sent.

Jangan la merajuk.. Ta’ kan lari gunung dikejar.. Reply.

Abang tak sabar la sayang.. Sent.

Tahun depan kan kita nak menikah.. Pegang.. Cium la gunung abang ni.. Reply.

Alahai.. Geramnya abang.. Sent.

Nanti nikah nak sanding tak.. Reply.

Mestiiii.. Nak ada tukang silat.. Makan bersuap nak tak sayang.. Sent.

Sayang ikut abang je.. Elok pada abang, elok la pada sayang.. Reply.

Ok. Nanti abang minta Sukur carikan orang silat tau.. Tak sabar la.. Sent.

Sayang lagi la tak sabar.. Terbayang2 la bang.. Reply.

Sabarlah tau.. Abang nak ke kebun sawit ni. Nak bubuh baja banyak2.. Banyak bajanya, banyak la buahnya. Banyak buahnya, banyak la duitnya.. Cepat la kita kawin kan sayang.. Abang pergi dulu.. 
Cup..cupp..cuppp.. I love u sayang.. Sent.

SMS terhenti  setakat itu. Pak Akob yang berusia 63 tahun itu menyimpan kemas-kemas Nokia sekupangnya ke dalam poket seluar. Pak Akob menuruni anak-anak tangga rumah dengan berbekalkan azam yang membara. Munah, janda anak 7 yang 10 tahun lebih muda daripada Pak Akob itu mesti jatuh kepangkuannya. Itu mesti ! 

Psttt.. Orang tua kalau bercinta juga hebat tau.. Jangan tak percaya..

24 ulasan:

missSenget berkata...

Serius ke..?

kemain pak akob..

cup cup cup siap...

Abhamz berkata...

assalam, target masa depan yg cerah serta yang membahagiakan....

Cikya berkata...

Ciksamad,

terus pengsan bila dapat tahu yang duk kemain sms tu berumur 63 dah 53?
Mak saya yang 58 pom tak rajin nak sms macam tu, apa-apa call sahaja.. :D

kemain naa...

ehem!

Kakcik Seroja berkata...

Mak aih... ingatkan tadi teruna dara yang baru nak kenal dunia... ;-)

Queenie berkata...

kahkahkah...
pemangkin semangat tuuu..

bayangkan tanpa Munah, mungkin Pak Akob sedang ralit memicit lutut lenguh berkematu...

POHPALEH BURGER berkata...

haha stuju.... kekadang ngalahkan orang mude hahaha...

yop.. pe kabo.. ;)

norhidana berkata...

aduh,.... ingt cinta uda dara 20-30thn tp rupenyer pak akob ngn munah ayoyo...,

hehehehhe.... selalu bt saya senyum suke pagi2

amirah berkata...

gelemannnnn...hahaha...tapi beno la yob, kalo orang tua bercinte, ngeri woo..!! haha

kelisa_samudera berkata...

haishhh. getik awok membacenye. lagi teghuk daghi budak ghemaje ghopenye oghang tue2 nih.

miloais milo berkata...

huk alohh!~
mengelenyar!

MOH KEMBARA berkata...

Assalamualaikum Yob Mad Sayannnggg...ehhh, maaf terover!

Pe kabor?

Tentu ler hebat cinta deme, orang ada experience kaaaan.

Kat mana nak beli henfon sekupang tu Yop?

Yang ada kamera lagi baguih!

Jurnal Murahan berkata...

kahkahkah sama naik je sume yeop

Ayen... berkata...

hahahaha...kuang asam punya org tua,bermesej mcm org muda,x sabor plk tu.nak bersanding,bersilat bagai...hehe.

? berkata...

alahai..
sms tu buat Tk rasa nk muntah..
hahaha..

saudara samad pun gitu gak eh..

eita berkata...

orang tua kalau bercinta memang jiwang giler2...
bunyi ayat pun dah pelik je....
nak2 kalau warga mas..hari2 asik tersengih...

apple hijau berkata...

uissshhh...dasat sungguh...kalah org mude...

diana berkata...

wakakaka...
aduhai...ayat tak tahan betul..
ini kalau budak2 baca ni
mesti budak2 salin dalam nota kecik..untuk masa depan..muahahahah

Titisan Hujan berkata...

atoiyaaa...kemain pak akob

Pembunuh Tanpa Bayang berkata...

baru tahu...

penyokong ABU berkata...

heh heh heh ., fullamak, dasat gak pak akob ni yek ? teman yang bercinta dalam gelap ngan kekasih gelap teman pun tak seganas ni. Mungkin awek teman yang baru 24 tahun tu kurang faham bahasa berbunga., dia lebih senang straight forward je ngan teman., tapi memang syahdu kalau bercinta dalam gelap ni heh heh heh, komer jangan kaborkan kat orang rumah teman, nanti di gulainya teman.. dah kurang sorang penyokong Pakatan Rakyat

~SaL IjOu~ berkata...

whahah..ngalahkan org muda remaja Pak Akob ni~ =p

Deru Ombak berkata...

Ehhh... Nape komen saya tak dipublish.. Rasenye tak lah sensitif mane ... Asj dah boikot saya nih.. :)

nyanyisunyi berkata...

tadi menangis kini ketawa pulak....ada2 je kamu ni...tp betul lah kot..cinta org tua lebih hebat banding org muda....

Fiqas berkata...

lorr...ingatkan orang muda tadi..