Seribu Penghargaan Buat Mereka Yang Sudi...

BLOG ENTRI RENCAM DARIPADA AKU... JEMPUT KE SANA YE..

Ahad, 9 Oktober 2011

Pencen Umur 60 Tahun

Benarkah ada yang tersirat... Agaknya, tahun depan dinaikkan ke 65 tahun pulak.. kemudian 70 tahun.. kemudian seumur hidup ???? hihihihi.. Jangan marah ye....

16 ulasan:

ckLah berkata...

Sekarang belum 50 pun dah rasa ada nyanyuk-nyanyuk sikit....dah dua bulan kat sekolah baru, nak menghafal nama murid pun belum pas...

~SaL IjOu~ berkata...

ahah..makanya perlu ambil berat soal kesihatan mulai skrg aku kira..nnt bila sampai masanya tetap terus bertenaga~ ;p

Waqheh berkata...

gua rasa 60 ok lg. masih kuat. dok tgk org tua umur 60 yg tak keja pun dok melangut jer kdai kopi buka paper tgk nombor ekor...umur 60 masih bernas idea.

tapi gu alebih suka kalo pencen ikut suka...hahaah

kakcik berkata...

Kalau ikut kakcik, sekarang juga rasa nak pencen! ;-)

Solihin Zubir berkata...

org kalau boleh nk pencen awai..
umoq2 mcm tu nk rehat ngan main dgn cucu ja.. heheh..

? berkata...

haha..
alahai..
pasti ofis slalu sunyi sbb rmai cuti sakit.. maklum la, dh tua2 ni sakit situ sakit sini..

Zura berkata...

hehe...tipislah peluang anak2 muda nk dpt keje cm nie..

insan_marhaen berkata...

kesian la kat generasi muda. bos lambat pencen, depa lambat naik pangkat!

eita berkata...

kan ada yang kelek cucu gi pejabat ni....

Abhamz berkata...

salam,lawak2....itupun jika umur panjang klu tidak, pencen pun tak merasa...Wallahuallam.

ghost writer berkata...

aku rasa dowang akan lebih banyak merungut dari siapkan kerja.lebih banyak nyanyuk dari menyibuk.

amirah berkata...

hahaha...lawak la kartun ni..

Rain berkata...

haha sapa bikin kartun tu.. syg dia!!

makdara TERdiva berkata...

hahaha..sinis jer katun tu.. :D

ada gak pekdahnya kalau dilanjutkan usia persaraan tu..kalau bekerja ada gak gaji yg masyuk..tak gitu geng??

entah2 tak sempat nak tua..hihihi..

diana berkata...

boring kerja dengan orang tua..
depa cepat mengatuk..
nak tergedik2 sikit pun tak boleh..
hehehehe...

D_08 berkata...

Awok tak setuju langsong dengan bende ni..... bukan ape..... meghameikan lagi le penggango ..... mane idak nye..... ndak nunggu deme pencen lambat lagi...... yang baghu grad.....ato tengah caghi koje.... ngange le...