Seribu Penghargaan Buat Mereka Yang Sudi...

BLOG ENTRI RENCAM DARIPADA AKU... JEMPUT KE SANA YE..

Sabtu, 8 Januari 2011

aku gatei tangan yak..

Sejak aku lepaih daghi keadaan kelang kelibut-libang libu sepanjang ujung tawun 2010.. Sekaghang ne, ghasenye bulih le aku ghajin sesikit jeghu ke belog aku yang betui-betui seghobe daip ni.. Ntoh pasei ape ntoh le kome.. aku jadi penyegan yaamat pulok nok mule balik menulih.. Ate, aku pujuk2 juge le ati.. nok bagi lain sikit aku mule pikio nok tuko header. Due tige haghi muat keghoje pilih memilih je.. Mengeghutup gambo yang lawo-lawo, tapi aku kene pilih gambo yang aku ghase aku bulih jawab ngape gambo ta aku pilih. Kununnye la, bior gambo ta ade mawok makne la...

Header yang aku detok sekaghang ni sebenornye header yang ketige kome... Tapi mun dibandin ngan header lame, aku memang lebih bekenan yang lame ta.. Ijooo je yak.. Seleghe oghang tue.. Tapi ye la.. bile udoh lame gitu.. ade ghase jemu la pulok  akunye... Bior pun ghope header kali ni idok le aku puaih ati sangat, tapi itu je yang bulih aku buat.. Ade sakit mate sesikit yak ..hihihi.. lantoknye la !

Bagi oghang yang gemo memikio, tentu die bulih tawu makne tersighat di sebalik pemilihan gambo/objek... tone warne-warne yang aku edit sesikit daghi warne asei... Sumenye bemole dengan pemilihan lator belakang meghoh..  Yang udoh tentunye, aku cube beceghite tentang sesuatu daghi header tu... Tapi kome.. aku agok la, umor header ni macam idok panjang je... 

MUNGKINKAH AKU BISA KEMBALI 'HIDUP' BAGAI
PHEONIX YANG BANGKIT
DARIPADA ABU..?

8 ulasan:

kakcik berkata...

Idokle teman ghajin nok mikionye Yop oiii... buat namboh uban je! hehehe....

MOH KEMBARA berkata...

Salam Yob, gatei tangan takper Yob, jangan gatei anu... Eh eh sori ni Atasnamamu ke Kudopan ni? Salah tempat mengomen...sori...hikksss!

Aku Dan Teksi berkata...

Hihi3x negok moh kembara koment,letak gambar sendiri kan bagus

Fiqas berkata...

maleh nak mikir eh yoep...cuma nak habaq mai nih, header baru tu napok garang bebenor..

a.samad jaafar berkata...

aku pun pening2 lalat ngan header nih hahahaha..

a.samad jaafar berkata...

kak halima... ghumoh teman udoh tuko cat..tp teman pulok yg pening2 ni..hihihi

a.samad jaafar berkata...

aku dan teksi.. teman dah letakkan gambo teman kat sidebar tu..asalnye idak teman letak sebab teman ni bukan jenis hencem org nye.. tp ubah pikiran..bior kwn2 kenal muka teman..

a.samad jaafar berkata...

kakakku kakcik.. usoh dipikio..muat penin kepale otak je hihihi..