Seribu Penghargaan Buat Mereka Yang Sudi...

BLOG ENTRI RENCAM DARIPADA AKU... JEMPUT KE SANA YE..

Ahad, 30 Jun 2013

Ubat Kurus..

2009..
Aku  : Huihh..udoh kughuih kamu, boy.. [muke kagum]
Boy  : [nyongin(tersengih)..mengekek-ngekek]
Aku  : Kamu makan ape sampei bulih kughuih ni..?
Boy  : Ubat..
Aku  : Ubat ape woii.. heghan aku.. cer kamu kabo.. 
Boy  : [teghuih nyongin.. idok hajabkan(pedulikan) aku..]


2012, februari..
Tun  : Woii.. Mad.. Laju je tu, nok ke mane..?
Aku  : Nok jumpe Boy..
Tun  : Wat peghonjang hape kamu jumpe die ta..??
Aku  : Nok tanye die.. die makan ubat ape.. badan bapak mentilon bulih jadi kughuih. Kawan aku yang gemuk di sane sughuh aku tanye..die pun nok kughuihkan badan..
Tun  : [gelak beso..]
Aku  : Ngape..?? [pelik]
Tun  : Boy tak ade.. Udoh ke dalam..
Aku  : Dalam mane..??
Tun  : Dalam pusat serenti lee.. ngisap dadoh..memang la kughuih hahaha..
Aku  : Puiiihhh.. patut laaa..!!

13 ulasan:

Shila berkata...

ingatkan ke dalam liang lahad..
sakit sbb terlebih ubat kurus..

teruk betul kite fikir..
haha..

Bunda_nora berkata...

patut laahhh...isshh! ingatkan betoi le makan ubat kuruih apenye..

amirah berkata...

hahaha...same le..ingatkan udoh ke dalammmmm sana. udoh arwoh. elok beno ler tu gamaknya. kuruih semulajadi ler roper tu..

shameel Iskandar berkata...

Mula2 baca ingatkan si arwah tu ikut kaedah defisit kalori Kelvin Zahri, rupa2nya hisap dadah.

JR berkata...

Ada yg kata hisap rokok pun boleh kurus. Tapi jiran saya hisap rokok dah bertan-tan tapi tak kurus juga...

eita berkata...

laaaa..menagih rupanyer..patut pun...

dill berkata...

hadoi. udah ngisap dadah rupenye

dill.

Unknown berkata...

baru je nak share tip kurus ni kat somi.kensel lah...huhuh

Unknown berkata...

Assalamualaikum..
lamanya tk singgah sini..

org sibuk nk kurus..akak pulak nk gemuk hehe asal jgn buat cara yg salah udah le..

insan marhaen berkata...

Salam,

Selamat menjalani ibadah puasa. Muga Ramadhan kali ini adalah yang terbaik!

~insan marhaen~

insan marhaen berkata...

Salam,

Selamat menjalani ibadah puasa. Muga Ramadhan kali ini adalah yang terbaik!

~insan marhaen~

Pembunuh Tanpa Bayang : berkata...

lebih baik bersenaman kalau nak kurus secara sihat.ubat-ubatan hanya mendatangkan padah dikemudian nanti.....

Tetamu Istimewa berkata...

Assalamualaikum, singgah dan follow di sini. Jemput ke blog saya pula ya.