Seribu Penghargaan Buat Mereka Yang Sudi...

BLOG ENTRI RENCAM DARIPADA AKU... JEMPUT KE SANA YE..

Sabtu, 18 September 2010

Aduihh..pasei ape pulok nih ???

Udoh 2 blog yang aku idok beghani masuk. Ate udoh diwoning.. Munkalo mike masok ne'ah le kompute mike ! Vairuih woii.. kate yg dipapor kat sekerin. Gayat le aku. Ape pasei haah ? Udoh le sahabat blog aku 2-3 keghat, idok bulih masuk pulok. Kaco. Blog yg telibat tu ye lah Dango Mamamat ngan Waghih Kuale.. Aku nok sesangat mace ceghite2 baghu deme..Macam mane nih.. Idok ade ke lagi yang nok kawan ngan aku nih.. Aku nok pelawe segan... Blog aku ni entoh ape2 ntoh...Mujur ade juge yang sudi... Buat Dango Mamamat ngan Waghih Kuale, aku ngadu kan he la ni...hihihi.. Ce kome sogheih sikit masaloh blog kome tu..

5 ulasan:

Mamamat berkata...

Salam ghaye kite Mad
Pasei vairuih tu teman tak gheti nak nyawabnye. Mungkin blog teman sedang digodam atau vairuih tu masuk melalui Malaysiakini. Dulu blog teman digodam pasei teman dedahkan satu cite politik. Teman sendighipun tak boleh bukak. Nasib baik ade soghang kawan blogger yang tolong baikinye.
Satu lagi pasei ape teman tak mahu jadi pengikut blog mike .. pasei vairuih mudah masuk dari situ. Selain masuk melalui pengikut, dia juge masuk melalui iklan.
Tapi dalam kes ini blog mike masih suci beghesih. Buat sementaghe waktu ni, ce mike buang link blog teman pade blog mike ..

DKosongLapan berkata...

Salam Chor....
laaaa....awok ingat awok soghang je kene macam tu....mikepun kene jugak???.....die tulih ade malwarekan???....ape bende malware tu entahlee....
tapi CHor....mike tutop dulu.....lepaih tu bukak balik.....bulih je awok buat camtuu

a.samad jaafar berkata...

Dando Mamamat : Gitu ke kesohnye..teman bukannye gheti sgt bab vairuih-vairuih ni..tengin juge hihihi..
D-08 : Teman udoh terei..betui kate mike..t kaseh yak..

sharouk berkata...

Kekadang deme acah aje awok tak peduli awok masok juga, okey aje.
Awok rase pase mike punye pendedahan kali ini sebijik kena batang hidung yang berkaitan, tu pase deme balun kan blog Dango Mamamat tu.

tinuj berkata...

Salam yop,

Teman lagi hapah tak gheti tentang hei vairuih meruihni, ape baatannye tak boleh masuk. Idak teman tahu mengkome tak dapat nak nyengok blog teman, kalo bab nak metuinye selendar le teman. Gamaknye teman nulih selame ni syok sendighi jele. maaf kan teman yop ataih ape yang berlaku, kene caghi tok bomoh ngubatnye pulak..