Seribu Penghargaan Buat Mereka Yang Sudi...

BLOG ENTRI RENCAM DARIPADA AKU... JEMPUT KE SANA YE..

Selasa, 16 November 2010

SELAMAT HARI RAYA AIDIL ADHA..

Selamat Hari Raya Aidil Adha....
kepada semua rakan-rakan blog dan bukan rakan blog...
(iskk.. macam laeih je nih.. lantoknye laaa..) 
nampoknye aku bcuti  ghaye ni kome...
 uihh ghindu juge ngan kome nanti nih... 
Bagi yang aku belum nyempat ziaghoh ke blog mengkome..
 pah ghaye la aku datang yak.. 
sambei beghaye sambei mengomen memane yg patut...  

11 ulasan:

one2paii berkata...

selamat hari raya aidiladha untuk lu jugak..

DKosongLapan berkata...

same2 le kite Chor....Selamat haghi ghaye Idul adha 1431

tinuj berkata...

Salam yop,

Selamat hari raye yop.Mike bile nak ngulu ato pun ngelo. Ate dah pun same duduk kat kuale. Kuale yang mane yang ye mike nak pegi.Kalo balik ke Peghoyang sound2 le teman.

anjang berkata...

selamat hari raya korban.... semoga setiap titisan darah korban akan menjadi tasbih-tasbih yang diterima Rabul Jalil

Solihin Zubir berkata...

salam aidiladha jugak ye sahabat! :D

Jank berkata...

hahaha sedap tul baca slang perok ni haha

kakyong berkata...

selamat aidil adha yop... berayer di mana ?

a.samad jaafar berkata...

Jank... mike bulih paham yak..hihihi..nanti akan ade n3 yg betui2 mencabo mike to..

a.samad jaafar berkata...

Kakyong.. teman balik kuale la yong.. tapi udoh sampei sabak ni.. senayan balik lg.. ade temu janji ngan doktor pakar kanser di ipoh

a.samad jaafar berkata...

teman memole cadang nok jumpe mike ngan mat deghih tp idok dapat.. mertua teman disohkan kanser selase lepaih.. uiihh.. gheghayan teman dibuatnye..ate ngulang ke hospital la pulok teman jawabnye..

jeBateja berkata...

salam kenai lah yop....teman dtg ziarah je ni....mana taw leh lebih kenai sesama kite nya...