Seribu Penghargaan Buat Mereka Yang Sudi...

BLOG ENTRI RENCAM DARIPADA AKU... JEMPUT KE SANA YE..

Jumaat, 25 Mac 2011

DatoT & Anwar Conspiracy



Mungkin korang sakit perut ketawa... kerana lucu dan kreatifnya penghasilan  video ini...
Tapi, mungkin pula ada pihak yang memendam sakit hati yang tak terperi .. kerana...???
Entahlah... politik tanah airku semakin menjijikkan !!

8 ulasan:

amalhaj berkata...

uwekkkkkk. jijik bebeno. oghang melayu londeh melayu. itu ler nasib melayu kat mesia. tapi jeneh nih melayu aper yerk? boleh jawab ker mad? hahahaahahaha

toyolkiut berkata...

inilah filem sejarah terbaik yang pernah d hasilkan d tanahair kita, modal ciput tp kalah hikayat merong mahawangsa.. jg mncatar rating tertinggi hanya dalam sehari ia d siarkan..
syabas pengarah dan penerbit karya terhebat abad ini!!
tabik spring..

kelisa_samudera berkata...

parody dari filem ni dah selalu deme amend. dulu bola piala dunia, pastu deme main2kan pilem 2 alam, pastu ape ntah lagi. banyak deme buat kelakar dari pilem ni. hehe

Abang Jonni berkata...

huhuhu.. ontahlah... tak berapa layan benda2 politik nih... huhuhu..

Fiqas berkata...

aduh politik... klu difikirkan mau pening kepala...

Encik MamaT berkata...

hahaha.. terbaik video ni... haha...
samad politik tu tak salah.. orang yang berpolitik tu macam taik.. jadi lah POLITAIK...hahaha...

MOH KEMBARA berkata...

Salam Yob Mad, tabik pd penulis skrip kerana jenuh memikior skrip dan memadankan dengan character! Dulu dah tengok yg pasal Dr rambut Beatles tu pasal filem 2 Alam dia. Memang kelakaw!

Aku Dan Teksi berkata...

Pandai betul yg mereka ayat ni.
Politik semakin panas dalam 10 penumpang yg ditanya 9 megatakan tidak.