Seribu Penghargaan Buat Mereka Yang Sudi...

BLOG ENTRI RENCAM DARIPADA AKU... JEMPUT KE SANA YE..

Jumaat, 20 Mei 2011

Contest Blog Saya Comel.. sampainya hatimu eMMe !!


ce kome tengok blog aku nih..
tang mane comeynye hah ??
ni Yong eMMe la punye kogheje ni kome..
ditagnye aku.. siap pesan-pesan pat lime puloh kali..
"Jangan lupe yob..! Jangan mike lupe yob.. Mike kene tag.."
itu ghope bunyinye pesan die kome..

Ate,.. kawan baik punye pasei.. ikut juge la..
hai.. mE.. mE.. sampei ati mike yak..

pahtu ade syarat la pulok kome.. ni ha..
1. mesti ada blog
2. mesti wajib follow blog ni
3.tuliskan satu entri bertajuk Contest Blog Saya Comel besertakan gambar di atas
4. tag 3 rakan anda. pastikan mereka tahu..

sape yang aku nok tag ni mE weih...???
idok payoh bertag2 la mE woo..
aku idok tawu nok tag sape nih ???...
lagi pun syarat no 2 tu aku gayat sikit la mE..
jangan maghoh yak mE.. 
aku buat mane yg laghat je la yak..
errr.. bulih ke gini ???
SAPE-SAPE YANG BERMINAT.. KOME IKUT LA YAK..

5 ulasan:

nuyui a.k.a miss NUSHA berkata...

wah2..

teman dah ngikut join.. =p

eMMe berkata...

haaaaa..hahahaaa...tergelak guling2 yong kat sini tau yop!
dok seru2 eMMe sane sini....maunye tak tergelak....hiks~

sabo je la yop, gud luck, tq sudi siapkan entry ni..

harap ade la yg berminat nak amik buat entry...kan..kan....

kakcik berkata...

Teghingat kakcik pada budak nakei bernama bujal x - dia peghonah betanye pade kakcik begini 'makcik, ada tak peraduan tanpa syarat?'...hehehe...

toyolkiut berkata...

comel?
emm..
kiut kot..
hahaha....

Encik MamaT berkata...

comel gileee... hahaha.. kalo masuk gerenti no 1... haha