Seribu Penghargaan Buat Mereka Yang Sudi...

BLOG ENTRI RENCAM DARIPADA AKU... JEMPUT KE SANA YE..

Sabtu, 14 Mei 2011

Semangat Yg Hilang..

Lepah soghang.. soghang kawan belog aku ilang. Mun idok ilang pun, deme udoh kughang aktip bebelognye.. Ade juge ghase sedih sebab ilang kawan to.. Tapi deme tu sibuk yak.. Mane ngejornye nok bebelog kan.. Ate, bile udoh ghope itu.. makin kughang la kawan aku ni kome.. Mane best nok bebelog yak.. Mende yang nok dibace pun makin kughang.

Cume satu je yang aku nampok kesan daghi ilangnye kengkawan tu.. Aku pun makin kughang seghonok nak bebelog.. Kalo teghuih macam ini semangat aku, ntoh le kome.. mau jadi arwoh  ATASNAMAAKU.. ni.. 


Dalam usehe nok pulihkan balik semangat aku ni, aku terey pulok caghi belog-belog baghu yang nok aku ikut. Mane le tawu kot-kot bulih pulok jadi kawan baghu aku yak. Pade kengkawan yang sedia ade.. Mun kalo ade belog-belog yang baguih, ce kome cadangkan kat aku yak.. errr.. aku ni jenih malaih sikit membelog woking ni.. hihihi..


catatan kaki : sengaja aku tulis luahan ini kerana semangat aku ternyata semakin hari semakin malap..

34 ulasan:

Encik MamaT berkata...

itu la.. aku rasa mcm berjangkit je.. haha.. ke semua berpakat ni... sekali ngan aku pun takde semangat.. tapi takpe... semangat aku dah mai dah ni.... jom kasi gegaq skit.. haha

toyolkiut berkata...

hehe..
tunggu khilangn TK lak..
rasanya entry hantu tu yg terakhir dh..
TK x minat mnulis, suka baca2 je..

ada bnyk blog yg best, tulisan pun hebat2.. antaranya ghost writer, batu nesan, teh ramuan, cikgu shameel..

tajnur berkata...

Assalamualaikum wbt
Biasanya kite berblog ni yob mad, sebab ade bende yang kite nak labun. Biasenye dgn pengelaman dan ilmu sedia ade, buat seghonok berceghatuk nak digebang labunnye. Teman nak ceghite pjg pun nanti kene sindiyor, ghomah pun tak mandang asyik gemo bertanggak ghomah oghang. Ye le same2 kite ghajin bertandang sementagha umur msh panjang!

eita berkata...

sekali sekala tu seronok jugak blogwalking.....
jadi jangan lah malas sangat...
hehehehe...gurau je....
:)

Jurnal Murahan berkata...

yeop mad sedih pulak awok dengor macam tu

ok2 awok update entry ye heheheh agak kesibukan akhir2 ni

odahonebizz berkata...

tgh blogwalking jumpa pulak blog yg guna bhs peghok kt sini...hoho...kalo xBW sure xjumpa...

Bunga berkata...

haha..buang pun kadnag2 menghilang..haha

eMMe berkata...

yop, adat la, ade mase kite sihat, ade masa kite sakit, ade masa kite ramai kawan, ade kalanya kite akan hilang/kurang kawan, tapi yop, saya tetap support blog yop, maafla, saya ni ada kalanya rajin, n ade kalanya tak rajin....tapi saya akan cuba sedaya upaya bersemangat utk terus berblog...ayoh!!!jgn malap dari berblog! ramai sayang kat yop tau...

MOH KEMBARA berkata...

Assalamualaikum Yob Mad, ater...ape ke hehnyer? Alaa deme rehat jap jer tuh. Akak pun sangkut seminggu sbb nak biasakan diri dgn tempat baru (koje di Pahang pulak). Baru dpt update ari Ahad ni. Kalau rajin gi Tranungkite Online, dpt berita terkini dari bukan mainstream media. Kalau bosan menulis, rehat jer Yob utk beberapa waktu. Bukan wajib update pun.

apple hijau berkata...

yop, teman pun dh lama tak up date. mcm yop juge ler tak de semangat tapi teman gagahkan juga ler sebab kawan2 blogger yg lain selalu bagi perangsang. ater...kalau yop tak bersemangat...tak syok la yop mad oiii...

Unknown berkata...

kita serupa..

Unknown berkata...

cuba la bw sikit2..
bila bw baru la rasa meriah nye berblog ni..
tak de suram2 dah..:)

zafira othman. berkata...

saya boleh jd kwn bru ^.^

hentian berkata...

oleh kerana mike dah komen n# teman, teman pautkan blog mike ke sisipan blog teman.

Muga dengan begini semangat mike tak cayor tapi semakin bekobo-kobo untuk menulis.

Bak kata Ramli Sarip - Aku menulis bukan kerana nama!

Ariff Budiman berkata...

Salam.
Teruskan menulis selagi mana jari-jari ini masih mampu mengetuknya. Jangan putus asa sebab ada yg masih membaca coretan kita walaupun tiada komen dari mereka. Just do it

Admin berkata...

Kekadang terasa macam tu juga.
semingu sekali atau sebulan sekali pun takpe,janji blog jng ilang.

a.samad jaafar berkata...

en mamat woo..

ni aku dah semangat balik bila pegi blog hang tadi hahaha..

a.samad jaafar berkata...

Kiut yg dihormati..
JANGAN HILANG !!! nanti saya nak cari kat mana ?? hihihi...

a.samad jaafar berkata...

Tajnur sahabatku..
mike sikit banyok ngubat hati teman yg lemah ni.. komen mike sentiasa saya nanti..

a.samad jaafar berkata...

eita..
ye laaa.. saya belajo jadi rajin dh nih..hahaha..

a.samad jaafar berkata...

JurnalMurahan..
enkau kene rajin mcm aku nih hahaha.. t kasih sebab setia dtg ke sini ye..

a.samad jaafar berkata...

Odah+One=OdahOne..
t kasih krn sudi berkunjung ke sini

a.samad jaafar berkata...

Bunga...
hilang pegi tanam bunga ke ??? hihihi..

a.samad jaafar berkata...

sahabatku eMMe...
errr... ye laaa.. moh kite terangkan balik belog kite yak.. saya pun sayang eMMe.. eh !! hahaha...

a.samad jaafar berkata...

Kak halima yg disayangi..
udoh ke Pahang plk ye.. pesan akak saya pegang insyaallah.. saya sebenarnya tak sanggup meninggalkan blog krn itu boleh menyebabkan saya kehilangan kenalan yg baik2 spt kak halima..

a.samad jaafar berkata...

apple hijau..
moh kiya bako kemeyan jom.. bagi pulih semangat yak hihihi...

a.samad jaafar berkata...

Azroy... kita kawan ! hahahaha..

a.samad jaafar berkata...

Diana..
saya dh ikut nasihat awak dh... hihihi.. tQ

a.samad jaafar berkata...

zafira othman..
saya sambut tangan perkenalan... t kasih ye..

a.samad jaafar berkata...

Insan Marhean..
nulih bukan kerana name yak.. hihihi..

teman pun udah detak blog mike kat bloglist teman..selamat bersahabat kita..

a.samad jaafar berkata...

ariff budiman..
komen awak sgt membina.. tQ..

a.samad jaafar berkata...

Joyiman yg dihormati..
blog mungkin tetap ada.. tuannya je mungkin selalu 'out station' ... hihihi..

amirah berkata...

sama le kita..mcm dah kurang mood nak berblog

Suara Kalbu berkata...

Teruskan menulis ya sahabat..

Jangan biarkan semangat negatif orang lain mempengaruhi aura positif kita pula. Kita tahu apa yang kita mahu.. Jika semangat sudah luntur, cari ruang untuk berehat seketika kerana itu lebih baik daripada terus menokhtahkan bicara..