Seribu Penghargaan Buat Mereka Yang Sudi...

BLOG ENTRI RENCAM DARIPADA AKU... JEMPUT KE SANA YE..

Isnin, 12 Disember 2011

Filter

Nota Atas : Saya sedang cuba mempraktik pelbagai teknik/bentuk penulisan.. Sekadar mencuba.. Bagi yang biasa ke blog ini.. barangkali dapat melihat kepelbagaian itu.. Jika jawapannya 'TIDAK'.. maka, bermakna saya gagal !

Kawan aku ligat bersembang.. aku pulak sibuk mengira..
satu...dua.. tiga... ermmm.. hebat kawan aku ni..
kira yang sebelah pulak...
satu.. dua.. ermmm.. boleh tahan..

Kawan aku terus bersembang.. aku juga tetap terus sibuk mengira..
satu.. dua.. tiga... ermmm.. maintain !
yang sebelah pulak..
satu... eh ! menyorok ye..

Kawan aku diam..
"Woii Mad.. yang kamu senyum-senyum tengok muka aku tu ngape?"
"Errr.. aku kira filter hidung kamu tu.. elok la kamu servis hahaha..."
kemudian.. aku sibuk pula menepis kakinya yang menyepak kaki aku di bawah meja..

21 ulasan:

CintaZulaikha berkata...

hahhahhahha...jahat giler..tak baik tau..

kakcik berkata...

Assalamu'alaikum Dik Mad...

blog kakcik pun caca marba gaya tulisannya. Ikut 'mood' kakcik je... :)

Jurnal Murahan berkata...

kahkahkah

memang annoying. aku tak boleh mat kalu tak trim, banyak bersin resdung la katakan kahkahkah

nub berkata...

hahahah!

jenis pemalas ni susah

nyanyisunyi berkata...

Salam..
bila direnung2 banyak benda yg nak kena dibersihkan dalam diri kita dan kehidupan kita ni...

diana berkata...

haippp!!!
tak de kerja ye..??
ekekekek

Panglima Muda berkata...

anda hebat

CETUSAN SEIKHLAS RASA berkata...

Filter idug sape yak? Rase cam kenei je...

miloais berkata...

hahahahah
hampeh banget aktiviti mengira uols nehhh!

~SaL IjOu~ berkata...

maunye x bengang si kwn tu,hehe~ =p

penjajah minda berkata...

terbaik-lah! haha

eMMe berkata...

kire 'kaki nyamuk' adik saya ckp, kalo kire bijih, lagi pengotor, yulk!

Waqheh berkata...

selalu loghat peghak....

FIFIEY LYCHEE MARATION berkata...

haha, yulkkk...sempat lg duk bergurau senda time kerja;)

eita berkata...

normal lah plok kali ni yob...

ghost writer berkata...

tuh lau dia tak sedar-sedar lagi,memang gamaknya nak kena sesiku.

@xiiinam berkata...

ckLah la ni, semua bahagian nak kena servis...hehehe.

***Maaf ya Mad. ckLah belum habis tugas lagi, jarang berblog mutakhir ini. Sebab tu tak nampak muncul di sini beberapa tempoh ini. Minggu depan habislah....(anak-anak pun sampai merajuk-rajuk ibu mereka belum cuti-cuti lagi!)

Aku Dan Teksi berkata...

Sdr,memang hebat menulis,dan bercerita,tak seperti sy yg cacamarba gaya penulisan,

p/s masih belum ada N3 baru

Queenie berkata...

hahahar..

mmg jahat punya giler!

Fiqas berkata...

aduh, tengok je sudah la, tak usah dikira...

Cikya berkata...

ada lar lain nya...

walau lama tak jenguk.. :)

sedapp..